TY - JOUR ID - 12416 TI - باز خورد گفتاری در کلاس نگارش JO - پژوهش ادبیات معاصر جهان JA - JOR LA - fa SN - 2588-4131 AU - معرفت, فهیمه AD - Y1 - 2004 PY - 2004 VL - 9 IS - 20 SP - EP - KW - بازخورد گفتاری KW - بازخورد نوشتاری KW - تعامل KW - دیدگاه دانشجویان KW - نگارش DO - N2 - مطالعات بسیاری نشان داده اند که ارائه بازخورد از طریق تعامل موجب تسهیل در فراگیری زبان می شود. ولی علیرغم انتظار‘ به گفتة بعضی محققین باز خورد نوشتاری در کلاس های نگارش چندان مثمر ثمر نمی باشد. از این رو پژوهش حاضر به بررسی دیدگاه های دانشجویان نسبت به بکارگیری بازخورد گفتاری همچنین تغییر حاصله در کیفیت نوشتار آنها می پردازد. لذا از 17 دانشجوی دختر و پسر رشته زبان انگلیسی که در حال گذراندن درس مقاله نویسی بودند خواسته شد تا بعد از شرکت در یک دوره تعلیمی بازخوردهای خود را دربارة نگارش همکلاسی هایشان ارائه دهند. رویهم رفته دانشجویان دیدگاه های مختلفی در رابطه با استفاده از این نوع باز خورد داشتند. ونیز استفاده از این روش که 7 هفته به طول انجامید‘همانند نتایج تحقیقات قبلی‘ پیشرفتی در نگارش دانشجویان به دنبال نداشت. UR - https://jor.ut.ac.ir/article_12416.html L1 - https://jor.ut.ac.ir/article_12416_e348acd75bb3863c057b5ad5c3b1210a.pdf ER -