@article { author = {Estarami, Ebrahim}, title = {An Analysis of Tragic Structure in Tragedy and Friedrich Schillers View in Relation to Die Jungfrau von Orleans}, journal = {Research in Contemporary World Literature}, volume = {20}, number = {2}, pages = {199-215}, year = {2015}, publisher = {University of Tehran}, issn = {2588-4131}, eissn = {2588-7092}, doi = {10.22059/jor.2015.57082}, abstract = {An Analysis of Tragic Structure in Tragedy and Friedrich Schiller's View in Relation to Die Jungfrau von Orleans The present study is an analysis of the art of tragedy in the original tragedy of the eighteenth-century Germany. The reasons for the glory of tragedy among other genres of drama definitely lie in its tragic structure and content. For this reason, Die Jungfrau von Orleans, Schiller's famous play, is analyzed to illustrate his views on the structure and art of tragedy with many examples. Along with familiarizing the reader with the features of a real tragedy, this study aims at introducing the various perspectives German writers, especially Schiller, hold on the art of tragedy so that we will be at a better position to analyze and interpret a real tragedy. The focus of this paper is on Schiller's world view concerning physical and spiritual identity and his opinion on the art of tragedy, for which he assumes two conditions. Keywords: tragedy, structure and art of tragedy, Die Jungfrau von Orleans, false requirement, balanced personality, sympathy, ethical resistance …………………………………}, keywords = {Keywords: tragedy,structure and art of tragedy,Die Jungfrau von Orleans,false requirement,balanced personality,sympathy,ethical resistance}, title_fa = {ساختار تراژیک در تراژدی و دیدگاه فریدریش شیلر دربارۀ آن با استناد به ژاندارک}, abstract_fa = {پژوهش حاضر به بررسی تحلیلی هنر تراژیک در تراژدی اصیل در ادبیات قرن هجدهم آلمان می‌پردازد. دلایل درخشش تراژدی در کنار دیگر انواع ادبی ادبیات نمایشی، ساختار و محتوای تراژیک آن است. این بحث بر اشارات ارزندة ارسطو در کتاب فن نویسندگی استوار است و شالودة تفکر تراژدی­نویسان بزرگی مانند لسینگ و فریدریش شیلر نیز برگرفته از همین نکات است. در این پژوهش، نمایشنامة مشهور ژاندارک اثر شیلر مطالعه می‌شود تا ساختار و هنر تراژیک از نظر او به‌طور ملموس و با مثال نشان داده شود. هدف اصلی این پژوهش، معرفی دیدگاه‌های متفاوت نویسندگان آلمانی به‌خصوص شیلر درمورد هنر تراژیک و آشنایی با ویژگی­های یک تراژدی واقعی از نظر ارسطوست تا به کمک این یافته‌ها بتوان یک تراژدی واقعی را به‌درستی تحلیل و تفسیر کرد. تمرکز این مقاله، بر جهان‌بینی شیلر درمورد ماهیت جسمی و معنوی انسان و نظر او دربارۀ هنر تراژیک است که برای آن، دو شرط اساسی، یعنی ترسیم پیروی انسان از غرایز نفسانی و مقاومت اخلاقی او دربرابر آن‌ها قائل است.}, keywords_fa = {Keywords: tragedy,structure and art of tragedy,Die Jungfrau von Orleans,false requirement,balanced personality,sympathy,ethical resistance}, url = {https://jor.ut.ac.ir/article_57082.html}, eprint = {https://jor.ut.ac.ir/article_57082_87b3a692500634e577770ac659f87b08.pdf} }