@article { author = {Babazadeh, Jamileh}, title = {Language, Culture, Expressions and Foreign Language Teaching}, journal = {Research in Contemporary World Literature}, volume = {14}, number = {55}, pages = {-}, year = {2009}, publisher = {University of Tehran}, issn = {2588-4131}, eissn = {2588-7092}, doi = {}, abstract = {Nowadays, the issue of human communication is one of the most important subjects occupying the minds of linguists, anthropologists, psychologists and philosophers. Since it is the most important means for communication among men, the relation between language and culture and their mutual interactions have high significance, thereby attracting attention. This article tries to cover the establishment of human communications with respect to education of foreign languages. Solving problems associated with language and culture helps to improve the process of foreign language teaching and fulfill the practical goal of teaching, which is mastering foreign languages as a medium for communication by learners of these languages. To achieve the aimed results among linguistic units, the author of this article has selected expressions gained from the research in this field which additionally carry a rich cultural heritage.}, keywords = {Communication,Culture,Expressions,Foreign Language Teaching,Language,"Language" of Culture}, title_fa = {زبان، فرهنگ، اصطلاحات و ارتباط آنها با آموزش زبان‌های خارجی}, abstract_fa = {در حال حاضر مسئلة ارتباط انسانی یکی از مطرح‌ترین موضوعاتی است که ذهن زبان‌شناسان، مردم‌شناسان، روان‌شناسان و فلاسفه را به خود مشغول داشته است. از آنجایی که زبان نه تنها اصلی‌ترین ابزار برقراری ارتباط میان انسان‌ها بلکه همچنین بخش مهمی از فرهنگ مردم محسوب می‌شود، بنابراین ارتباط زبان با فرهنگ و تأثیر متقابل آن دو از اهمیت بالایی برخوردار بوده و توجه زیادی را به خود معطوف داشته است. در این مقاله برقراری ارتباطات انسانی در رابطه با آموزش زبان‌های خارجی بررسی می‌شود. حل مسائل مربوط به زبان و فرهنگ، به بهینه‌سازی فرایند آموزش زبان‌های خارجی و تحقق بخشیدن هدف عملی آموزش یعنی تسلط بر زبان خارجی توسط زبان‌آموزان به عنوان وسیلة برقراری ارتباط کمک می‌کند. در این راستا مؤلف مقاله از میان واحدهای زبانی، اصطلاحات را که حاوی غنی‌ترین اطلاعات فرهنگی‌اند مورد بررسی و نتیجه‌گیری قرار داده است. به نظر مؤلف مقاله در تدوین مطالب درسی مربوط به اصطلاحات و تعبیرات نه تنها ایدیوم‌ها، بلکه ترکیب کلمات یا گروه واژه‌های ثابت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.}, keywords_fa = {Communication,Culture,Expressions,Foreign Language Teaching,Language,"Language" of Culture}, url = {https://jor.ut.ac.ir/article_20484.html}, eprint = {https://jor.ut.ac.ir/article_20484_21ec268467b4c3b1566c013e5df6d329.pdf} }